Friday, October 7, 2016

Debbie Den Haag

Debbie Den Haag 5 sterre - wat gebaseer is op 1 resensies Debbie Den Haag het begin om die markte te verhandel gedurende die wintermaande, wanneer sake stadig was. Soos haar passie vir verhandeling gegroei, het sy haar posisie binne die gesin gholf besigheid en het 'n voltydse futures handelaar. Sy gaan voort om aktief handel aandele, indeks termynmark en valuta termynkontrak. Debbie het geleer duisende studente wat dit beteken om 'n suksesvolle handelaar in haar tyd saam met Online Trading Akademie wees. Sy het 'n groot deel van die ervaring met behulp van die TradeStation platform en bring die kennis om die klaskamer. Debbie beskik oor die natuurlike vermoë om te leer in 'n eenvoudige en down-to-earth manier, maak wat ingewikkeld lyk, lyk eenvoudig. Haar uitsonderlike vaardigheid in die lewering van kursusinhoud lei haar na die addisionele rol van Market Timing Instrukteur Development Manager aanvaar in 2015. Debbie het die unieke ervaring van onderrig in 25 Amerikaanse stede en internasionaal in Singapoer, Jakarta, Londen, Dubai, Mumbai en Toronto het. Maak nie saak waar sy leer, is sy steeds belydende die belangrikheid van 'n gedetailleerde handel plan en gedissiplineerde risikobestuur. Soos 'n ervare instrukteur. Debbie sal help handelaars van alle vlakke te hoë waarskynlikheid ambagte belonings te identifiseer, risiko's te verminder, en maksimeer. Sy streef na elke student om te verstaan ​​presies, beplan inskrywings en uitgange en laat met 'n handel strategie en gedetailleerde handel plan. Sy verstaan ​​wat dit neem om 'n suksesvolle handelaar geword en werk hard om studente te help identifiseer en te verhoed dat die foute gemeen begin handelaars. Debbie afgelei groot persoonlike bevrediging van mense te help om die gereedskap wat nodig is om finansieel onafhanklik te word verkry. Sy glo opdrag versterk dissipline en reëls in haar eie persoonlike handel en sy is baie opgewonde oor die deel van haar passie vir die handel met ander. Debbie Den Haag Online Trading Akademie Url Wat is jou agtergrond, en hoe het jy in die handel? Ek het my BA-graad in Menslike Hulpbronne, het by 'n regsfirma vir 6 vennote, dan met my man, voordat leer om handel. Ek het al die handel sedert 2000 en voltyds sedert 2005. Ek is gewerf deur Online Trading Akademie deur 'n ander instrukteur. Sy het uiteindelik my mentor en ek het gewerk met die maatskappy sedert 2009. OTA is fantasties, want dit kombineer my liefde vir onderrig en reis. Tot op datum, het ek belê strategieë in 30 Amerikaanse stede en 7 internasionale plekke geleer. Was jy suksesvol aanvanklik, of het jy probleme met die eerste? Hoe het jou gemotiveer en vorentoe stoot hou? Ek het geleer om op die harde manier handel en geskenk 'n klomp geld op die mark. Ek het begin deur te gaan na 'n seminaar maatskappy wat my geleer het oor die handel, maar het nie my eintlik leer hoe om handel te dryf. Hulle het nie 'n fisiese plekke so ek nie die volgehoue ​​ondersteuning wat ek nodig gehad het nie. As gevolg van my beperkte begrip van die markte, ek blaas my rekening twee keer (amper 3 keer). Ek het uiteindelik gehuur om 'n professionele handelaar om my te leer. Ek dink wat my bly vorentoe beweeg het om te weet wat handel kon verskaf. Ek het geweet dat as ander dit kan doen, ook ek kon. Ek kon net nie moed opgee nie. Ek het 'n les in my kop van Napoleon Hill se boek Think and Grow Rich. Hy vertel die verhaal van Darby wat ophou en verkoop sy mynboutoerusting na jare se harde arbeid, net om later te ontdek dat hy 3 voete verstop raak van die goud. Ek het geweet dat ek nie kon ophou en wonder vir die res van my lewe hoe naby ek aan my drome kom. Trading het my baie geleer oor myself. Leer hierdie wedstryd het my in staat stel om te kyk na die manier waarop ek dink, om vertroue in my besluitneming vaardighede te kry, en om dissipline deur vas aan my verhandeling van plan. Hoe dikwels het jy handel? Ek verruil vir 'n uur of twee per dag van Maandag tot Vrydag. Dit maak nie soveel tyd nodig as mense glo. Baie handelaars is meer winsgewend as hulle nie sit en kyk hoe hul ambagte. Het jy enige geheime vir die balansering van 'n ma met 'n groot handelaar het? Maak handel pas jou lewe eerder as andersom. Daar is so baie maniere om 'n verhandeling van plan wat 'n aktiewe ma pas te skep. Kies die regte bateklas en handel styl wat jou skedule pas. Hou jou balans met werk en gesin, stel redelike verwagtinge en moenie klop jouself vir wat jy nie kan doen nie. Dit is 'n wonderlike gevoel om te weet ons kan wees by die huis in te samel nog ons eie kinders nog by te dra tot die gesin se geldsake. Dit is selfs beter om te weet ons is besig om 'n lewenslange vaardigheid om inkomste te skep en groei ons rykdom. Watter raad sal jy aan 'n besige ma wat belangstel in die leer hoe om aandele te verhandel? Voed jouself in die markte eerste. leer hoe hulle regtig werk. Jy sal nie leer hoe om handel te dryf uit 'n boek. Dit is 'n besigheid. Neem 'n sistematiese benadering. stel emosies opsy en handel met 'n gedetailleerde plan. Assesseer jou risiko. Stel perke en weet wat die verskil tussen 'n hoë en 'n lae waarskynlikheid ambagte. Wees selfversekerd. Hoewel mans tref vrouens in hierdie gebied, beteken dit nie dat hulle 'n beter handelaars. Voorwaar, dit is veel meer van 'n vrou se spel as wat mense besef. Vroulike handelaars presteer omdat hulle daaraan gewoond is om multitasking. Hulle is versigtig koper, altyd jag vir 'n goeie winskopie. Hulle is ook geneig om minder van 'n ego oor hul ambagte het. Hulle is meer geneig om te aanvaar dat 'n bedryf nie werk uit en sny hulle verliese eerder as om groot risiko's, wat verwoestende in die handel kan wees. Ek sou elke vrou vertel 'n stap in die rigting finansiële vryheid te neem deur te leer om te beskerm en te groei haar rykdom. Moenie wag. Dit is nooit te laat of te vroeg om te begin neem beheer van jou finansiële toekoms. Gaan vir dit! Wat hou jou aan die gang en gemotiveerde? In die moeilike tye, die verhaal van Darby my aan die gang. Ek dink dit is ook belangrik om te weet wat jou "Hoekom". Ek het 'n lys van die redes wat ek wou handel: finansiële vryheid, my eie ure, onbeperkte inkomste potensiaal, in staat is om handel te dryf van oral in die wêreld, nie 'n baas of werknemers en met volle beheer van my eie sukses. Sodra jy leer hoe om handel te dryf, beteken dit nie veel om jou gemotiveerd te hou neem ... wat meer kan enige iemand wil 'n loopbaan. Kan jy 'n bietjie oor jou familie met ons te deel? Ek is geskei met 3 kinders teen die ouderdom van 20, werk 2-3 werk soms. Ek betaal my eie manier - geen welsyn, geen kos seëls, nooit saam met familie. Ek het begin kollege op 21 en gewerk as 'n kroegman terwyl hulle skool toe gaan. Ek het beplan om 'n hoërskool wiskunde onderwyser geword, maar dit het nie betaal genoeg sodat ek my graad in Mgmt / HR (maar my eerste liefde is altyd leer). Na 4 1/2 jaar op my eie, ek getroud met 'n golf pro wat twee dogters gehad (ek het 3) en ons het 'n kind saam. Dit was 'n Brady Bunch tipe situasie. Ek het al die Mamma dinge: geleer Sondagskool, gerig Vakansie Bybelskool, Kamer ma, Brownie / Girl Scout leier, Fondsinsameling vir Rasieleiers, plaasvervanger-onderwyser. Ek was ook 'n chauffeur vir Cheerleading kompetisie groep, spoor, koor, show koor, orkes, orkes, studenteraad, gimnastiek, ballet, prom hof, lood in speel, jong skrywers konferensie, verkiesings, dans span, spoor, basketbal, T-bal, gholfspan en sokker. Ek het my bes gedoen om my dogters te leer om getrou aan hulself te wees en die talente wat hulle gekry het eer. Ek het nog altyd gekoester elkeen van hulle vir die unieke en uitsonderlike vroue wat hulle is. Ek wou die meeste vir hulle om gelukkig te wees, en daarom het ek hulle aangemoedig om die talente wat hulle het omhels, om die dinge wat hulle passievol voel verken, om 'n opvoeding te kry, en om nooit 'n mislukking as 'n finale antwoord. Ek het nog altyd geglo dat as ek kon help om hul eie waarde te sien, sal hulle suksesvol wees op alle terreine, insluitende geld. En soos 'n klomp ander ouers, Ek het baie gebid, en dit het almal gelyk pragtig uit te werk as elkeen van hulle het 'n kollege-onderwys (ten minste 'n B-graad), is wonderlik ouers en het geblom in suksesvolle en ongelooflike vroue . Drie van hulle is verblyf by die huis mammas nou. Hul ouderdomme wissel van 26 tot 40. Tameka, Jami, Mandi, Marri, Michele is al getroud. Gekombineer word, hulle het 16 kinders so ver en Marri het 'n ander een op die pad. Victoria trou in Mei. Ons is een van daardie unieke versnit families. Die meisies is almal lief en ondersteun mekaar in so baie maniere. Hulle is so 'n ongelooflike seën en vrolik elke oomblik van my lewe. Handelaar en Trainer Online Trading Akademie


No comments:

Post a Comment