Tuesday, October 18, 2016

Excel Trading Platform

Excel Trading Platform? Excel Trading Platform? Laat my toe om eers te begin deur te verklaar dat ek nie 'n rekenaarprogrammeerder of ek 'n baie & quot; tegniese persoon & quot; of wat ook al die hel dit beteken! Ek is die handel vir ongeveer 2 jaar. En soos die meeste ander handelaars op hierdie punt wat ek droom van 'n persoonlike handel stelsel wat gerig is om my handel styl. Dit sou niks om tegniese wees. Aangesluit September 2004 ok my $ 0,02 1) Ek dink jy gevaar sien die wêreld net in terme van aanwysers. 2) Weg met die 1 en 10 in kaarte - hulle werklik is net geraas IMHO. 3) Jy moet uit te vind of jy gaan 'n platform data oplossing wat almal aanwysers in 'n voer sal voorsien en of jy gaan net 'die rou prys data en bereken hulle te vind. As die laasgenoemde, is jou spreadsheet gaan inderdaad baie baie bonkige wees. Daar sal beslis iets wat jy kan bou nie, maar my beste raad is beplan sorgvuldig wat jy wil hê uit dit voordat jy begin. Moet nie net 'n ton van die tyd die bou van iets dan probeer om 'n gebruik vir dit te spandeer. __________________ & Quot; Wat my nie doodmaak nie, maak my sterker & quot;


No comments:

Post a Comment